30. října 2017

Prázdniny uběhly!

Ano, je to tak.

My, co chodíme do školy, jsme měli podzimní prázdniny.

Trvaly sice jen dva dny, ale alespoň nějaké.

V sobotu jsme totiž slavily 28. října.

vlajka ČR


Byl to svátek samostatného vzniku ČSR.


V některých městech tento svátek slavili například tak, že dávali slavnostně květiny v pomníkům.

Večer také prezident republiky udělil nebo propůjčil několik vyznamenání.

Možná se ptáte, co jsem o volnu dělala.

Já? Byla jsem celé prázdniny doma. Dodělávala jsem si domácí úkoly. Věnovala jsem se blogu a hlavně jsem si už přemýšlela o Vánocích.

Před Vánoci na Vás totiž čeká překvapení.

Jinak jsem odpočívala, četla jsem si knížku, o které Vám také brzy napíšu a vybarvovala jsem si pixel art omalovánky.

A co jste dělali vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.