8. ledna 2018

Zimní bundy

Dnes bych vám chtěla napsat článek o zimních bundách z e-shopu Manzara.cz

 

zimní kabát


I když sice Vánoce a vlastně už i celý rok 2017 utekl jako voda, zima ještě zdaleka neskončila. Nyní se vlastně teprve čeká na to, že někdy v lednu nebo v únoru pořádná zima teprve dorazí.

Vždyť letos ani na horách nebylo moc sněhu.

No a právě proto byste se měli na zimu a sníh pořádně připravit.

Pokud žijete ve městě nebo jen do města jezdíte za prací, měla bych pro vás tip, který snad potěší všechny ženy a dívky.

Podle mě jsou na zimu nejlepší zimní pořádně chlupaté kabáty nebo zimní bundy, ve kterých vám nebude zima.

zimní kabát


Navíc kabáty mohou vypadat velice elegantně, pokud je dáte dohromady s kozačkami. Jako například tento.

zimní bunda


Pokud jsi člověk, který má rád barvy, bude pro tebe nejvhodnější asi tento.

zimní bunda

zimní bunda


Navíc letošní zimu jsou kabáty velmi moderní a to zvláště tyto se šňůrkami vzadu.

zimní bunda


Dle mého názoru jsou na běžné nošení lepší kabáty než lyžařské bundy. Tyto bundy beru spíš na lyžování, ale kabát na běžné nošení.

Navíc je skvělé, že mají velké kapuci. To když sněží a vy nemáte deštník, hodí se.

Nejčastějším materiálem kabátů bývá bavlna či polyester.

Pokud vyloženě nemáte rády kabáty, můžete zvolit i zimní bundy dámské, které mohou působit také velice pěkně.

zimní kabát

zimní kabát


Tyto a plno dalších naleznete na Manzara.cz








Jde o recenzi.

3 komentáře:

  1. Na podzim se těším jako malé dítě na Vánoce. Mám opravdu ráda zimní a podzimní romantické večery, ke kterým se kabáty hodí. Jen letos asi nebudu mít tolik peněz na nové oblečení, proto zamířím na online tržiště s oblečením na onlinesekac.cz Znáte tento portál? Já tam nakupuji už druhým rokem a jsem spoko.

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě je fajn značka blauer oblečení. Samozřejmě nic nevnucuju, ale my s manželkou tam nakupujeme poměrně často. Navíc mi přijde, že mají i na tu kvalitu, kterou jejich oblečení má, docela normální cenu. Jasně, bundu tam koupíte daleko přes pět tisíc, ale je to moc příjemná kombinace pěkného designu a zároveň kvalitní teplé bundy, kterou můžete vzít klidně na lyže. :)

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme letos s manželem také nemrzly. Objednala jsem nám totiž nové zimní bundy a manžel si vybral rovnou dvě pánské zimní bundy , takže má na několik let vystaráno :-D . A já vlastně taky. Jsem na mateřské dovolené, takže skoro nikam nechodím, tím pádem mi bunda vydrží několik let.

    OdpovědětVymazat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.