9. dubna 2018

Velikonoce

Tak a už je týden po Velikonocích. A opravdu to vypadá, že jaro skutečně přišlo.

A jak jste si je užili?

Velikonoce patří k mým nejméně oblíbených svátkům.

Skvělé na nich je, že mám prázdniny a mohu si alespoň pár dní od školy odpočinout.

http://www.radomix.com/www-radomix-cz/eshop/30-1-Dekorace/196-2-Velikonoce/5/5545-Pomlazka-z-prouti-90cm

 


Dnes už Velikonoce nejsou to, co bývalo v dávných dobách.

Podle mě jsou Velikonoce spíše vesnický svátek, kdy chlapci, kteří znají každou dívku ve vesnici, holky šlehají pomlázkou za vajíčko.

Myslím si, že dnešní kluci nechtějí jen vajíčko, ale minimálně čokoládu. A vezměte si, že bydlíte ve městě. Kolik čokolád byste museli koupit, kdybyste otvírali každému? Navíc je ani všechny neznáte.

Ti starší chtějí alkohol, jak  už je dneska známé.

Dřívější dívky malovaly vajíčka voskem, dnes si koupíte barvy v supermarketu.

A jak je zdobím já?

Dávám na ně barevné košilky. Dle mě to není nic moc kreativní, ale baví mě to a v dnešním rychlém letu je to rychle hotové.

A teď když už jaro, miluji sport. Začala jsem chodit běhat a občas trénuji basket na hřišti.

A jak si užíváte jaro vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.