18. srpna 2017

I like book

Ahoj všichni!

Čtete rádi?

Já tedy ano. Střední škola mi v tom sice trochu brání, protože stále čtu jen ze sešitů, ale když mám čas, ráda si něco přečtu.

Mám ráda dívčí romány, ale také samozřejmě čtu knihy na povinnou četbu. Paní učitelka nám jich 10 na školní rok vybere a já si je o velkých prázdninách přečtu dopředu. Tak mám alespoň předstih a nemusím to pak číst narychlo ve školním roce.

Ačkoli jsem knížek přečetla již hodně, stále mám svou favoritku.
Girl Online


Tak tedy mojí nejoblíbenější knížkou je dívčí román Girl Online. Knížku napsala anglická blogerka Zoella.

Knížka v angličtině byla vydaná roku 2014 a stala se bestsellerem. Práva na přeložení knížky se prodala do 35 zemí světa.

A teď tedy alespoň stručně, o čem je tedy tato slavná knížka.

Dívka jménem Penny píše anonymní blog pod přezdívkou Girl Online. Na školním představení se jí stane trapas a díky internetu to vědí všichni. Rodiče ji ale vezmou do vánočního New Yorku. Tam se Penny skutečně zamiluje do Noaha. Vše píše podrobně na svůj blog. Jenže Noah má tajemství a kvůli němu anonymita Penny praskne a stává se ohroženou.

Nebudu vám vypisovat podrobnosti, abyste si knížku sami přečetli. :)

Je vážně napínavá. A i když je docela silná (má 360 stran), tak mě rozhodně nenudila.

Četl  jste ji už někdo?
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.