27. listopadu 2017

Advent

Co se vám vybaví, když se řekne advent?

Mně určitě adventní věnec. Také mi to připomíná, že už se blíží Vánoce a je nejlepší čas k nákupu dárků pro všechny vaše blízké.

Advent se skládá ze čtyř neděl.

A je to duchovní příprava na Vánoce.

Je to radostná doba!

dekorace


Dříve advent sloužil i jako odpočinek, protože na poli v zimě nikdo pracovat nemohl.

Existuje plno adventních písní, mší a oratorií.

Některé adventní tradice:
  • líbání pod jmelím
  • Barborky
  • Mikuláš
  • cukroví
  • adventní věnec
  • Sv. Lucie
  • betlém
  • adventní kalendáře
  • vánočka
  • vánoční hvězda
  • betlém

Nezapomínejte dělat všem radost vlastnoručně vyrobenými dárky.

Toto mi daroval již nyní můj šestiletý bratranec. Sám mi to z lásky vyrobil a mě to velmi potěšilo :)

dekorace


Máte již koupené či vyrobené vánoční dárky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.