24. listopadu 2017

Móda v zimě

Možná jste si všimli, že jsem sem poslední dobou dávala čím dál kratší a kratší články. Za co se velmi omlouvám, ale bylo způsobeno nestíháním. Ve škole toho po nás totiž chtěli tolik, že jakmile jsem se vrátila domů musela jsem se učit a hlavně psát úkoly až do večera.

Doufám, že toto období již přešlo a vše bude v pohodě.

Dnes je opět pátek. Konečně!

Ty týdny tak letí, že sotva se v pondělí ráno nadechnu, tak je pátek.

Tak tedy teď již doopravdy.

V dnešním článku bych vám ráda přiblížila to, co se zkrátka dnes a také v nadcházející zimě, která již klepe na dveře, nosí.

Začteme tedy u bot. Ať už si kupujete jakékoli boty, nezapomínejte, že by vám neměly nohu ničit. To znamená, že nevhodné jsou boty s velmi úzkou špičkou a boty malé. Když si zkoušíte boty nechte si 1 cm rezervu.

Samozřejmě že zimní klasikou jsou a budou stále kozačky. Já mám ráda po kolena a s teplým kožíškem. Kozačky ale nemusí být takto vysoké, existují i nízké. Kozačky jsou na podpatku i bez. Podpatek sice opticky nohy zeštíhluje, ale jít na namrzlých kočičích hlavách, to je umění.

V letošní sezóně z bot vedou asi kotníkové šněrovací huňaté boty, se zipem z boku, ale i bez.

Módním trendem zůstávají různé druhy zimních kabátů.

Na lyžování teplé lyžařské bundy jsou nezbytností.

Z doplňků vedou chlupaté zimní čepice s bambulí a velké šály, kterými se můžete i přikrýt - například ve vlaku.

Při nákupu zimního oblečení nezapomeňte na rukavice. Existují i na dotykový displej.

Tak co? Kdy vyrazíte na nákup?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.