10. listopadu 2017

Gaudeamus

Od úterý 31. 10. do pátku 3. 11. 2017 jste měli možnost navštívit veletrh vysokých škol Gaudeamus.

Nyní ve městě Brně.

Já jsem na veletrh přijela vlakem společně s mamkou.

Z hlavního nádraží jsme šly pěšky až na výstaviště, do hal G1 a G2.

Po zakoupení vstupenky, jsme se na výstavu přímo vrhly.

 
Vstupenka Gaudeamus



A jak to tam tedy vypadalo?

Věci jsme si uložily do šatny a dále jsme procházely mezi jednotlivými stánky škol.

Mohli jste tu vidět VŠ, VOŠ z ČR i zahraničí.

Dokonce jsem navštívila i přednášku UK.

Na veletrhu jsem obdržela spoustu letáčků, propisek, bonbonů, ale třeba i balzám na rty.

Na cokoli jsem se zeptala, vše mi zodpověděli.

Velmi Gaudeamus doporučuji!!!

Splnil mé očekávání a pomohl k rozhodnutí o VŠ.

A co vy? Navštívili jste ho také?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.