22. září 2017

Batohy, kabelky

Velkou módou jsou kabelky. Jsou stylové, elegantní, prostě nádherné.

Kabelky nosí již malé slečinky, které si v nich nosí své malinké hračky.

Tak třeba já, když mi byly asi 4 roky, vždy jsem si nosila kabelku do restaurace. Měla jsem v ní kapesníček, balzám na rty a drobnou hračku (nejčastěji tamagotchi).

Nošení kabelky mi zůstalo až dodnes. Kdy si ji beru s sebou na slavnostnější příležitosti.

Některé holky u nás ve škole používají kabelku místo batohu. Tím si ale strašně ničí záda.

Kabelek prostě existuje nespočetné množství druhů a cenových rozpětí.

Mým snem je, jednoho krásného dne si pořídit kabelku O´bag.


O´bag
https://www.different.cz/damske-kabelky-tasky/o-bag-kabelka-ruzova-s-drzadlem-kozenka-bila

 

Já osobně do školy volím pouze batoh. Kabelku jen, když jdeme do divadla.

Na základní škole jsem měla na 1. stupni aktovku Herlitz, na 2. stupni batoh Cool a na střední školu jsem si koupila batoh Roxy.

Nyní jsem však poznala, jak špatně jsem si vybrala.

Vadí mi totiž, že batoh nemá pevné dno, tudíž těžké učebnice vám končí v pase než nahoře na zádech. A nemá ani tvarovaná záda, což je pro mě velký problém.

Batoh Roxy
https://www.boardstar.cz/roxy-shadow-swell-2-damsky-batoh-mkl6-erjbp03005-mkl6/batohy-damske/



Jinak je batoh krásný. Miluji růžovou.

A co vy? Volíte radši kabelky nebo batohy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.