18. září 2017

Blog with flowers and my favourite colour?

Napadlo vás vůbec někdy, proč jsem svůj blog nazvala právě Blog with Flowers?

Že ne. Jedním z důvodů bylo vlastně i to, že vše, co mě napadlo, bylo již obsazené. A tak  jsem musela přemýšlet dál.

V hlavě jsem si promítala, co všechno mám vlastně ráda a najednou - květiny. Miluji květiny, hlavně růže. Moc ráda mám i tulipány.
Růžové růže


A co moje oblíbená barva?


Miluju růžovou. Když mi bylo asi 10, kupovala jsem si zásadně jen růžové oblečení. Když jsem trochu povyrostla, mamka mi jednou říkala, abych nebyla jako sladký bonbon. Od té doby růžovou mám stejně moc ráda, ale buď ji něčím proložím, nebo si koupím radši růžový deníček, či propisku. :)

A co vaše oblíbená barva a květina?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.