11. září 2017

Na vodě

Tak si představte, co se mi poštěstilo. V rámci studia na naší škole mám povinnou účast na vodáckém kurzu. A tak jsem v září vyrazila.

Na vodě jsem nikdy nebyla, a tak strach z toho, co mě čeká, byl veliký.

Já jsem si prostě vysvětlila, že je to taková moje Challenge. A tak jsem jela.

jez


Sjížděli jsme Vltavu, nejlehčí řeku v ČR. Na kánoích (po 2) a raftech (po 5 a 6).

Začalo to metodickým postupem a skončilo zkušenostmi z nových věcí v praxi.

Občas to byla velká dřina, ale stála zato.

Zvládla jsem to!!!

Počasí k nám bylo velmi přívětivé, a tak se na nás usmálo sluníčko majíc stále plno sil.

Rána a večery chladné ve stanech.

Představte si, že jsem měla 4* kalhoty, mikinu, bundu, stále kosa.

Bylo asi 9°C.

Na vodě jsem se asi nejvíce bála jezů, kterých bylo opravdu na 50 km hodně.

Nikdo jsme se naštěstí ani nevyklopili.

Vařili jsme na plynových vařičích.

Skoro jsme nespali, nejedli.

Drželi jsme se jako třída pohromadě a vzájemně jsme se povzbuzovali.

Bála jsem se, mrzli jsme, prostě jsme si to spolu perfektně užili.

Na tento kurz opravdu nikdy nezapomenu.

Jezdíte na vodu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.