1. září 2017

Fashion at school


Škola je opravdu již za dveřmi. Už jste přemýšleli o tom, co si vezmete na sebe 1. den školy?

Já si vždy 1. den beru na sebe šaty. Volím ty, které jsou na oko nazdobenější, ale přesto jsou pohodlné. Protože do školy dojíždím a ráno bývá chladnější, přes šaty si přehodím lehký jednobarevný svetřík. S sebou si beru vždy kabelku. Bohužel si nemohu vzít úplně malou, protože si 1. den beru s sebou pití, svačinku (než dojedu domů měla bych hlad), doklady, peníze, mobil, klíče, čip od školy, kapesníčky, 2 propisky, desky obálkového typu a diář. Takže si můžu dát ten svetřík alespoň do kabelky a nemusím ho jen tak muchlat v ruce.

šaty Amisu



šaty New Yorker

žabičkové šaty


1. den se tam vždy docela těším. Na kamarádky, na naši třídní (je skvělá) a na to, že je opět nová změna. Jsem vždy zvědavá na rozvrh.

Následující dny už tak veselé nejsou. Začínáme se učit včetně odpoledek již 2. den školy.

Do školy nosím nejčastěji klasické džíny a tričko. Občas si obleču sukni nebo při teplejších dnech kraťasy či tříčtvrťáky. Své outfity volím hlavně podle toho, zda máme tělocvik a kolik máme zrovna hodin. V den kdy máme tělák si zásadně neberu silonky.

Co se týče účesů, nejraději mám klasický culík. Je rychle hotový a vypadá dobře. Jinak nosím, falešný culík či cop.

Jako každodenní doplněk volím stříbrné hodinky. Náušnice mám taky každý den, ale ty tedy střídám. V den kdy nemám tělocvik, nosím ráda náhrdelník. Nejradši mám stříbrný, ladí k hodinkám. Ale nosím i jiný, třeba s růžovou šňůrkou.

A co vy nosíte nejradši do školy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.